hallelujah

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Fuckworld

Av sofie - 1 december 2009 08:58

Varför är man så patetisk så man inte klarar av en enkel ensamhet, varför är man så förbannat avensjuk och ska tycka synd om sig själv. ioförsig är jag glad för hennes skull att hon är glad och kan få de jag inte har. Han måste värkligen tycka om henne om han bara kommer upp till henne direkt när dom säger att dom vill umgås. Men allt handlar om pengar tid och hur mycket man igentligen vill det där. Ju mer och mer jag tänker på det så byggs en klump i halsen och tårarna börjar sakta rinna ner för mina kinder. Var är det meningen att jag ska göra för att lyckas? För att få allt detdära..


Allting kommer bli okej, allting kommer bli bra, om jag bara kan komma iväg från mitt världelösa liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 28 september 2010 10:49


  Har lektion nu med sven och så klart så sitter vi i datasalen... mycket till lektion då? neh... Snart lunch och då e de fiiiiiiisk.. Få se om dom lyckas göra nån god fisk, lite tveksam men man ska aldrig säga aldrig :P   ps, körkortet går see...

Av sofie - 23 september 2010 13:06

Om dig själv & din familj.. 1. Vad heter du ? - Sofie2. När är du född ? - 17 Feb3. Vart bor du ? - platsen gud glömde. Och det är sant. På riktigt.4. Trivs du där ? - Njae.5. Hur lång är du ? - 1,64 (sist jag mätte mej)6. Höger eller Vänsterhän...

Av sofie - 22 juli 2010 21:19


Ja så känns det iaf. Åkte in till stan tsm med familjen för att åka me Tudor till Djursjukhuset.. hade en bestämd tid där , klockan ett.. men ah. Läkaren ulrik kom och titta till han dom första mi, sen satt vi där i 2,5 timmar och väntade, och vänt...

Av sofie - 15 juli 2010 22:56

ja tidigare ikväll följde man med Jajja, frida emelie till Lotjärn, tog med siko också, var så jävla skönt och doppa sig lite,m 26 grader i vattnet :D aahhhh... Idag har jag värkligen legat på latsidan.. har bara packat ihop lite tills man far upp ...

Av sofie - 15 juli 2010 00:00

Hejsan!   Började längta lite och skriva här, men har nog inte haft någon lust och skrivit förut så det är nog därflör, eller så händer de för lite i mitt liv haha :P Så något nytt? njee... tudor åker in och ut på djur kleniken men är hemma ibl...

Presentation


Lär känna mig först tack !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards