hallelujah

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Rubrik saknas

Av sofie - 6 mars 2010 21:01

Sitter på tåget nu, påväg hem till fin fina stöde :)

Kvällen igår blev inte riktigt någon hitt.. men det gick ändå. Trots alla besvikelser, förstår inte hur folk kan lova och träffs och sen kommer dom inte alls.. skumt.

Men det var jag och natta&Katja, som förfestade hos pelle och tim. ROliga figurer de hehe. Men sen att alla fick olika öken namn sen haha. Jag fick smeten, katja fick plätten, pelle fick pankanan (fast han är gluten alergiker) haha. Så det är som mordförsök om man kastar pankakor på honom, eftersom han kan dö hahaha.. aja det hade vi roligt iaf åt igår, Nattablev kallad sockret också haha.

Sen gick vi på Larrys och satt där, jävlar va folk de va, men mest små folk tyckte ju jag, men ja ska ju int säga något, eftersom jag är det själv men ah.. hade ju hoppas på att se nå riktiga köttstycken men men :P

Träffade på Sofie och Lina ifrån skolan, dom va så glittri och fin :P


Händer resten av helgen som är kvar då?

huhm.. någon som har förslag?

troligtvis kommer jag åka hem igen på onsdag/torsdag för att natta skulle komma och umgås lite på lover me mig också, eftersom vi inte träffs så ofta nu efterskoldagarna, hon bor ju inne istan och så.. men men :)


Vi hörs eller syns, fan nu får tåget rulla igen.. gah!  VILL HEM !

ps! ni som inte är med i stödegrillen`fan i Facebook, bli det !

Världens goaste mjuklass säger jag bara!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 28 september 2010 10:49


  Har lektion nu med sven och så klart så sitter vi i datasalen... mycket till lektion då? neh... Snart lunch och då e de fiiiiiiisk.. Få se om dom lyckas göra nån god fisk, lite tveksam men man ska aldrig säga aldrig :P   ps, körkortet går see...

Av sofie - 23 september 2010 13:06

Om dig själv & din familj.. 1. Vad heter du ? - Sofie2. När är du född ? - 17 Feb3. Vart bor du ? - platsen gud glömde. Och det är sant. På riktigt.4. Trivs du där ? - Njae.5. Hur lång är du ? - 1,64 (sist jag mätte mej)6. Höger eller Vänsterhän...

Av sofie - 22 juli 2010 21:19


Ja så känns det iaf. Åkte in till stan tsm med familjen för att åka me Tudor till Djursjukhuset.. hade en bestämd tid där , klockan ett.. men ah. Läkaren ulrik kom och titta till han dom första mi, sen satt vi där i 2,5 timmar och väntade, och vänt...

Av sofie - 15 juli 2010 22:56

ja tidigare ikväll följde man med Jajja, frida emelie till Lotjärn, tog med siko också, var så jävla skönt och doppa sig lite,m 26 grader i vattnet :D aahhhh... Idag har jag värkligen legat på latsidan.. har bara packat ihop lite tills man far upp ...

Av sofie - 15 juli 2010 00:00

Hejsan!   Började längta lite och skriva här, men har nog inte haft någon lust och skrivit förut så det är nog därflör, eller så händer de för lite i mitt liv haha :P Så något nytt? njee... tudor åker in och ut på djur kleniken men är hemma ibl...

Ovido - Quiz & Flashcards