hallelujah

Alla inlägg under december 2009

Av sofie - 23 december 2009 20:47

Ja altså för det första så har min kära dator pajat.. bad bad bad..

den vill bara inte starta.. måste ta och fixa den innan jag åker tillbax hem.

Ja 23 dec.. IMORGON ÄR DET JULAFTON! men jag tror det inte är någon som har missat det. Så himla skönt att vara hemma och ta hand om djuren och få pyssla om här hemma. Hela dagen har vi pysslat och klätt granen och bakat knäck mm.

Och imorgon kommer stadsbona hit på landen som alla andra jular vi har firat tsm.

fast.....

MIn kusin adam firar i år hos sin pappa och min moster är ovänn med min andra moster så en av dem kommer inte för att dom inte kan spela vuxna i några timmar. Hopplöst. En till orsak varför vuxna är så himla patetiska.

men min andra kusin kommer han som inte ens kan gå eller prata, Eric är nu 7 månader :)

Nu på jul lovet kommer jag försöka hinna med mycket. Framför allt vill jag ha en hel dag på birsta/stan och bara slänga pengar om mig. Det var extremt längesen jag gjorde det så det är dax.


Nej nu får de va nog. Ska hjälpa mamma med de sissta.

Skriver imorgon :)

God Jul Och Gott Nytt År !




Av sofie - 1 december 2009 08:58

Varför är man så patetisk så man inte klarar av en enkel ensamhet, varför är man så förbannat avensjuk och ska tycka synd om sig själv. ioförsig är jag glad för hennes skull att hon är glad och kan få de jag inte har. Han måste värkligen tycka om henne om han bara kommer upp till henne direkt när dom säger att dom vill umgås. Men allt handlar om pengar tid och hur mycket man igentligen vill det där. Ju mer och mer jag tänker på det så byggs en klump i halsen och tårarna börjar sakta rinna ner för mina kinder. Var är det meningen att jag ska göra för att lyckas? För att få allt detdära..


Allting kommer bli okej, allting kommer bli bra, om jag bara kan komma iväg från mitt världelösa liv.

Presentation


Lär känna mig först tack !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards