hallelujah

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

sömnbrist, och en orm

Av sofie - 23 november 2009 15:30

  I helgen var jag och Natta hemma i lägenheten, jag tror både hon och jag behövde det, Det knasiga var att vi var uppe hela nätterna och vaknade runt 2 på eftermiddagen.. det är ju ingen höjdare riktigt.. Så nu är det måndag och jag sjukanmälde mig, därför att jag sov apsolut ingenting inatt pgd av sömnbrist och depphet. Tillslut vid 3 tiden var jag tvungen att gå ut och gå. Jag fick som en slags paning, kunde inte andas och mådde skit. Hopplöst. Bilden som är åvan tog jag och natta när vi var ut på Lördagskvällen, så fin solnedgång så där står jag och gör något galet med håret, Nattas idé :)

Idag så kommer natta hem med Sharoon, en kungsboa.. Ja altså jag har väl ingenting för eller imot ormar, få se hur det är att bo med en bara..

Nej nu får jag lägga mig i sängen.

Vi hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 28 september 2010 10:49


  Har lektion nu med sven och så klart så sitter vi i datasalen... mycket till lektion då? neh... Snart lunch och då e de fiiiiiiisk.. Få se om dom lyckas göra nån god fisk, lite tveksam men man ska aldrig säga aldrig :P   ps, körkortet går see...

Av sofie - 23 september 2010 13:06

Om dig själv & din familj.. 1. Vad heter du ? - Sofie2. När är du född ? - 17 Feb3. Vart bor du ? - platsen gud glömde. Och det är sant. På riktigt.4. Trivs du där ? - Njae.5. Hur lång är du ? - 1,64 (sist jag mätte mej)6. Höger eller Vänsterhän...

Av sofie - 22 juli 2010 21:19


Ja så känns det iaf. Åkte in till stan tsm med familjen för att åka me Tudor till Djursjukhuset.. hade en bestämd tid där , klockan ett.. men ah. Läkaren ulrik kom och titta till han dom första mi, sen satt vi där i 2,5 timmar och väntade, och vänt...

Av sofie - 15 juli 2010 22:56

ja tidigare ikväll följde man med Jajja, frida emelie till Lotjärn, tog med siko också, var så jävla skönt och doppa sig lite,m 26 grader i vattnet :D aahhhh... Idag har jag värkligen legat på latsidan.. har bara packat ihop lite tills man far upp ...

Av sofie - 15 juli 2010 00:00

Hejsan!   Började längta lite och skriva här, men har nog inte haft någon lust och skrivit förut så det är nog därflör, eller så händer de för lite i mitt liv haha :P Så något nytt? njee... tudor åker in och ut på djur kleniken men är hemma ibl...

Presentation


Lär känna mig först tack !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards