hallelujah

Alla inlägg den 9 november 2009

Av sofie - 9 november 2009 14:25


Hejasan alla !

   Ha precis kommit hem ifrån stan,

varit på sjukhuset, åkt och handlat + att handlat kläder med syrran och mamma.

Och påvägenhem så trodde vi alla att det gick ett tåg till östersund halv 2,

så mamam tryckte på gasen för att hinna med. Men ah.. de tåget gick bara på söndagar..

Så jag är tvungen att åka fem och vänta 2 timmar på bussen som går till lägenheten. SUCK !  

finns inte mycket annat att göra än att gilla läget.

Och imorgon har jag sovmorgon! wee!

Ska bli så otroligt jävla skönt! 

På sjukhuset idag hände det inte så mycket,

annat än jag gick in och klädde av mig framför någon slags robbot xD hahahaha

Sen fick jag gå ut igen och vänta på att tanten skulle säga till om jag behövde stanna.

Och när hon kom ut så sa hon du kan åka hem nu. Min privata läkare skulle få resultaten sen så då får jag surra med henne om allt andra :)

Rätt ovanligt ändå att spendera bara en kvart på sjukhuset, haha

Nu kom syrran och siko in ifrån deras promenad. haha och nu leker siko med sin godisboll, sån där boll med hål i som man stoppar godis i så ska han rulla omkring den så åker det ut massa godis till han. :)

Händer ikväll då?

ska nog bara umgås med natta och prata med peter :)


vi hörs eller syns :)


Presentation


Lär känna mig först tack !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards