hallelujah

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av sofie - 27 februari 2010 09:39

yes, hemma i stöde och både jajja och mamma jobbar, suck. Men Pappsen är hemma och snöar gör det, Hihi :)

Igår gjorde man en snabb shoppingtur me jajja och pappsen på Ikea, köpte lite hyller och små saker till lägenheten, och två stora röda kuddar med :D Mys.

Som för er som inte vet så har jag fått tbx min kära dator, och sen har man fått spotify på den, gla gla gla :D

Så nu kan nog ingenting gå fel haha.


Igentligen skulle jag till östersund ikväll och gå ut på therock med natta, men jag är tvungen att hoppa de, de enda tåget som skulle gå idag dit, har redan gått.. :(

Men helgen som kommer då ska de festas !


Nu ska jag hänga tvätt och sen lägga i min tvätt,

Hörs ikväll !


  

Ovido - Quiz & Flashcards